Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Monday, May 23, 2011

secret recipe dan ikea meatball

aku masih belum dengar jakim cakap apa apa pasal ni. so, aku konsider yang dia halal. dan aku yakin. aku tidak shubahah. 


maka aku mahu makan meatball bolognese kat IKEA dengan di cuci mulutkan dengan cokelat fudge di resipi rahsia. aduh... meleleh...


tak nak ikut sudah. duduk diam diam...

2 comments:

Khairul Asyraf said...

resipi rahsia pun diragui eh ? ingat meatball IKEA je . --_____--

pinkguava said...

haah... tp aku tak ragui.. aku bedal je.. hahahaha. tp ikea meatball sah halal. apa lagi.. jom la... hihi