Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Wednesday, May 11, 2011

sirih pulang ke gagang

atau dalam bahasa orang putehnya, 

"back to basis" 

ya, aku memang koya macam bajet terror omputih. aku tau itu kelemahan (baca, kehebatan) aku.

so... that's it. hidup aku akan kembali seperti asal. jadualku akan padat seperti dulu dulu. tempat yang dah lama aku tak jejakkan kaki akan aku datang lagi buat kesekian kalinya. untuk menyambung apa yang tidak sudah. ya, sesuatu yang aku kira bakal berakhir rupa rupanya masih belum tamat. ada episod kedua rupanya. atau kalau boleh aku panggil remake version? *silly

fuhhhhhhh...!!!

aku tau tak elok mengeluh. it's for my own good jugak. tapi macam mana aku tak mengeluh kalau time cuti empat bulan orang lain berseronok jumpa teman lama, buat part time, buat intersesi. tapi aku? terpaksa lupakan semua itu semata mata untuk.... yess, for my own good jugak. maka aku tak nak mengeluh lagi. tak nak dikatakan sebagai insan yang tak reti tau apa itu syukur.

oh... cepat lah semua ni berakhir. dan aku sudah tidak kisah kalau ia berakhir dengan berita duka.

nak hepi hepi cam dulu je

No comments: