Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Friday, July 1, 2011

the big bang theory is my new excitement

sitcom yang tengah in sekarang ni yang aku layan ialah The Big Bang Theory. memang kelakar. ouh, aku tak rasa dah ada kat Malaysia even kat US dia dah nak masuk musim ke lima. maybe tak tayang kat Malaysia kot. sebab kat astro pun takde aku rasa. 

smart is the new sexy
fast forward. sitcom ni memang best la. lawak giler. well, sitcom ni di terbitkan oleh CBS, stesyen tv yang sama terbitkan HIMYM. so, no wonder la memang kelakar. 

so, since tajuk dia Big Bang Theory mesti korang ingat cerita ni pasal science kan? memang pun. cerita ni mengisahkan 4 orang scientist yang kelakar. yang mana diorang ni semuanya nerd. minat komik, superhero and suka dengan science for sure.

talk to me nerdy
yang paling aku suka dalam sitcom ni ialah Sheldon Cooper. watak dia dilakonkan oleh Jim Parsons. Parsons ni pernah dapat Emmys untuk best actor in comedy. Sheldon ni memang kelakar gila sebab semua habit dia akan buat orang ketawa. dia akan ada jadual yang memang dia ikut tepat pada masanya. contohnya dia ada jenis makanan yang akan dimakan pada hari hari tertentu, dia ada jadual untuk tidur, dia ada jadual untuk ketandas dan dia ada sit spot dia sendiri. sit spot ni macam dia ada particular tempat yang dia sesuai untuk duduk. aku paling suka dengan dia punya hiccup like laugh tu. memang kelakar gila. dan bila dia kenakan orang dia akan cakap Bazinga instead of Goctha. 

jim parsons a.k.a sheldon
korang try la tengok sitcom ni memang kelakar la. oh ya, semua muvie and sitcom yang aku tengok adalah online. kalau korang nak tengok gak, cekidaut la website ni. kat sini semua muvie and tv show ada. infact muvie yang tak sampai Malaysia lagi pun dah ada. cuma korang kena ada line internet yang laju la. baru syok layan. HIHI

BAZINGA!

.

No comments: