Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Friday, February 11, 2011

friend for sales.

warning: this entry is NOT contribute with anybody. thats mean "kau tak payah nak perasan aku nak cerita pasal kau lah!!!" and of course this entry is what is in my heart all about. and when i am talking about "in my heart" thats mean i am very sincere about it.

currently looking for, friend for sales. yes, it FRIEND not FRIENDS. that mean one is enough for me. aku bukanlah manusia yang percaya pada terma bestfriend forever atau BFF tu. tapi kalau perkataan "kawan baik" itu wujud dalam kamus hidup aku aku sangat mahu meletakkan kriteria yang aku inginkan pada kawan baik yang aku mahukan itu. yes, itu pun kalau ianya ada untuk dijual. and i dont mind if i need to pay more in order to get it, as long as aku berpuas hati.

i am looking for a friend yang ada sentiasa ketika aku senang dan ketika aku sedih. aku tak nak friend yang ada masa aku sedang ketawa sahaja, tapi please la menangis sekali dengan aku. 

aku perlukan seorang kawan yang bukan hanya nak minta aku belanja Mcd, Kepsi, pizzahut etc tu semua bila duit ptptn masuk. tapi if possible apa salahnya kau belanja pulak aku even a nasik bungkus bila duit ptptn aku dah abis.

i am looking for a friend yang boleh belikan aku ubat bila aku sakit. dan bukan hanya boleh gelakkan sama sama dengan aku bila aku buat lawak bodoh.

i need a friend yang bukan hanya datang terkedek kedek bila mahu print assignment, tapi bila dah print kau boleh sakitkan hati aku dengan segala lawak bodoh kau macam budak tak pergi sekolah tu.

kawan yang aku perlukan bukan hanya yang mahu copy assignment aku bila kau tak siap assignment tapi kalau boleh tolonglah tanya samada aku dah makan ubat atau tak bila aku sakit.

seorang kawan yang aku perlukan haruslah sentiasa memahami aku apa jua yang berlaku. and please jangan pentingkan diri sendiri bajet macam kau bagus sangat.

i need a friend who is love me not because of my money but myself indeed.

need a friend who taking care of me bila aku tidak sihat. and if possible hantar aku ke hospital apa salahnya kan? 

need a friend yang boleh ceriakan aku kembali bila aku bersedih dan bukan buat lawak bodoh yang menambahkan aku sakit hati.

i need friend yang boleh menerima kekurangan aku. bukan hanya berbangga diri bila kau dah berjaya.

memerlukan seorang kawan yang tahu meminta maaf bila kau sedar kau salah. bukan buat bodoh je dengan segala macam kau punya lawak bodoh tu. say sorry la. kau ingat dengan lawak bodoh kau tu aku boleh maafkan kau? please. say it. sorry!!! susah sangat ke?

and of course, need a friend who can teach me how to live.

so, friend for sales. anyone? no? it's okay. i am used to it.

:')

2 comments:

Anonymous said...

aku2.hehe=)

pinkguava said...

yess ain.. kau memang kwn aku sampai mati