Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Saturday, February 12, 2011

sentap

semua oarang nak sentap. semua orang nak sentap bila aku post entri semalam. i told you that entry not contribute with anybody. so, apasal nak perasan aku cerita pasal kau? oh... now i know that you guys have feeling too. mungkin selama ni aku tak nampak. well, maybe ada yang terasa when i post that entry. that entry actually dah lama ada kat draft. cuma tak nak post je. 

tapi tu la. bila aku post je entry tu ada seorang kawan aku ni cakap,

"semua benda nak post kat blog"

well. nasib baik aku ada blog. kalau aku tak ada blog, pada siapa aku nak luahkan masalah aku? kau? awal awal dah kirim salam.

No comments: