Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Monday, March 28, 2011

kenapa semua orang seperti buat buat lupa yang aku berada dinegeri yang tak ada panggung wayang?

8.30 malam

tit tit tit 

tiba tiba dapat mesej. okay bunyik tu bukan bunyik henfon aku bila dapat mesej sebab hanfon aku sentiasa berada dalam mode senyap. itu hanyalah gambaran yang menunjukkan aku dapat mesej. oh, anyhow that text is from Steve. oh, lelaki homosexual ni boleh mesej aku pulak. apahal?

"dude, just finish watch dalam botol. and i feel like macam nak berubah. you dah tengok ke?"

dan aku tak tahu nak reply apa. maka jari aku reflek menaip ini

"kalau lima tahun from now kelantan got panggung and the dalam botol still on showing, i let you know"



=,="

No comments: