Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Saturday, August 7, 2010

boyfriends time: edisi, waka waka futsal kick

[i] saya bukan takut tapi...
Entah kenapa bila diajak oleh saudara anuarul faiz malam dua hari lepas untuk menonton perlawanan futsal aku tanpa teragak2 terus mahu mengikutnya. Aku pn xtau kenapa. Menurut beliau semua ahli rumah pergi bersama. Lepas diajak aku terus bersiap. Aku bukan nk pegi sgt, tapi bila dgr beliau ckp semua orang pegi aku pn mengelepar la nk pg same. Ye la, aku takut la duduk rumah sorang2. Dah la mlm jumaat. Aku bukan takut sbb malam jumaat, tapi kau tau lah, kawasan perumahan kt rumah aku ni kan macam sin city. Segala mcm jenayah ada kat sini. Manelah tau, time aku dok sorang2 ada pulak perogol bersiri ke, perompak ke yg ketuk pntu umah aku tu. Eee.., seram.. "nuar, aku nk ikot la!".. Eh, aku bukan takut, tapi yelah, aku xnk la dorang ckp aku ni kera sumbang ke, katak bawah tempurung ke, sbb x pandai bergaul kononnya. Maka, sbb tidak mahu dicop kera mahupun katak, aku pun ikot lah mereka2 itu ke perlawanan futsal tersebut. Lg pun mau bg mereka sokongan sbb dpt masuk separuh akhir. Lgpun, bila lagi nk kuar ngn kwn2 laki kan?

[ii] saya dtg bukan mahu cuci mata ok
lepas penat2 dlm perjalanan yg agak jauh itu, maka aku pn sampai lah kat arena futsal yg kt pengkalan chepa tu. Jumpe pulak budak2 pompuan victory kat situ. Dgr kate diorang dpt masuk final. Wah, cayalah korang! Maka, aku pn bermula lah perlawanan tersebut. Team nuar yg diberi nama ape-name-ntah tu pn masuk gelanggang. Time mereka masuk gelanggang baru aku perasan bhawa abg kacak yg digilai oleh saudari suhana idris jadi reff kt situ. Wah, apa lg. Cuci mata lah. Eh, aku dtg bkn mau cuci mata ok, aku dtg mahu jd cheerleader. HA HA HA. Kita tggalkan dulu pasal abg kacak tu, kita citer pasal perlawanan tu. Xpayah citer byk pasal perlawanan tu, sbb mereka kalah dgn pihak lawan brape score pn aku xtau. Tp team dorang yg ape-name-ntah tu still dpt main utk tentukan tmpt ke3. Lpas game mereka, mata aku masih meliar. Eh, jumpe pulak abg skema yg button bju sampai atas tu yg saudari zuren minat tu kat sana jugak. Mungkin dia memang dilahirkan skema agaknya, pakai t-shirt pun nk button sampai atas ke brader? Selamat x tigh in. Kalau x cukup pakej la. Ouh, terlupa abg kiut puteh-pendek-gempal yg saudari faradila minat pn ada kat sana.

[iii] v for vendetta, and for victory too
malas nak citer panjang2. Maka team victory menang bg kategory pompuan. Dan team nuar yg ape-name-ntah tu dpt tmpat ke3. Kira ok lah.. Blek umah dlm pukul 130 pg. Penat dan terus tidur. Untuk team victory, congratulation girls!!

3 comments:

Fara Adila said...

how dare u kutuk dia..dia still cute tau..huhuhu

zureen said...

sengal lahh ko nie. tak baik tao kutuk dia. HAHAHA c(:

Anonymous said...

ally, thanx!