Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Wednesday, June 1, 2011

i guess i should tell you about my virginity so that i can get high traffic and can get more follower at the same time.

yess... macam yang dibuat oleh adinda kita ni. mungkin dengan menceritakan ketidakterunaan aku maka aku boleh capai trafik yang tinggi dan dalam masa yang sama boleh dapat ramai follower.

kot?

atau orang akan maki hamun macam orang maki hamun adinda kita ni?

dik... you too young la... tak manis la kalau cerita pasal dara or tak dara ni kat public. yes, nowadays tak ada orang kisah pun kalau kau ada dara atau tak. but, kau pun sekolah lagi. dan dengan menceritakan kat blog kau tu bukan lah tindakan yang bijak. macam mana kau nak hadap kawan kawan kau kat sekolah nanti? PMR pun kau tak amek lagi. aduhai... aku tanak nanti tahu depan keluar surat khabar front page,

"calon PMR lahirkan anak semasa jawab kertas Pendidikan Islam"

agaknya masa tu kau akan update blog pasal

"kesah apa aku kalau dapat anak diusia muda"

duh!!!

*****

by the way, aku teringat kata kata Steve suatu masa dulu. kata beliau

"the way to prevent teen pregnancy is teen homosexuality"

ceh memang la dia cakap macam tu sebab dia nak promote cara hidup dia tu. Steve ni pun satu. tak dapek den nak nolong ha...

oh ya adinda ku : pak we adik comel la... *melting

.

No comments: