Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Saturday, November 27, 2010

alkisah si maria ozawa

aku boring dan pergilah mendowload cerita menculik miyabi. jangan tanya kenapa aku dowload cerita ni. dah namanya pun lelaki, pantang ada nama maria ozawa lah. dan sesudah penat berhempas pulas mendonwloadnya dengan kadar kelajuan broadband yang boleh disamakan dengan siput babi, maka aku pun mahu lah menontonnya. ouh, dukacita dimaklumkan. cerita yang sangat boring. entah pape dan bodoh giler. aku patut dah tau lebih awal kenapa tak da sign 18sx tu. tapi boleh lah buat tembak dinding dengan wajah beliau tu. keh-keh-keh


p/s: apa? kau ingat maria ozawa berlakon cerita blue je ke?
p/s lagi: nak tengok? download sini ek.

No comments: