Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Friday, January 21, 2011

kadang kadang aku bersikap bodoh jugak

semalam, aku ke sebuah gerai untuk minum minum dengan seorang rakan aku. well, tipikal semua gerai yang akan datang ke meja kita dan tanya "nak minum apa," kan.

so, the story was going like this. the awek yang datang amek order tu boleh dikatakan agak cun dan dalam kategori A lah juga. 34-25-36 tu. then she asked me, "nak minum apa?"

dan aku mempunyai satu tebiat yang mana bila aku nampak awek cun aku akan terasa gemuruh semacam. darah gemuruh bak kata nenek aku. dan bila aku gemuruh aku akan membuat lawak untuk menghilangkan rasa gemuruh aku tu.

dan bila awek tu tanya "nak minum apa?" boleh aku jawab "air serabut perut,"

dan suasana gerai makan yang sunyi itu kembali ceria.

dengan gelak tawa.

ya, gelak tawa yang menceriakan aku.

dan ya. gelak tawa aku seorang.

p/s: awek tu tak pernah tengok cerita ngangkung ke apa?

No comments: