Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Tuesday, January 18, 2011

selamat ulang tahun ain nabila.

ain nabila sekarang sudah 21tahun. hahahahaha.sudah tua rupanya beliau. but wait, siapakan dia ain nabila? suka suka hati je aku buat entri nak wish birthday kat dia? apadehal? hihihi

"nama saya ain nabila. dan saya bajet cute"

dah dah. biar aku rungkaikan misteri ain nabila ini. ain nabila ni bukan awek aku. kau gila dia nak jadi awek aku? tak pasal pasal pakwe dia membelasah aku pulak nanti. tapi aku rasa macam ada something wrong somewhere je antara dia dan pakwe dia tu. tapi adat lah tu kan. nama pun pasangan berkasih. mesti ada pasang surutnya. sila tabah ain nabila. *cewah...

mari kita imbas kembali saat detik pertemuan aku dengan saudari ain nabila ni. aku kenal dia ni masa kat matrik melaka. yes... matrik melaka. dimana tempat aku mula kenal erti kehidupan. *perghhh... ayat tak boleh blah. hihihi. dan masa tu la aku kenal ain nabila ni. dia ni classmate aku. masa mula mula kenal dia ni aku dah boleh agak dia mesti boleh dibuat geng aku ni. mana taknya dia pun jenis huha huha macam aku jugak. hahahahaha. dia ni memang suka buat bising dalam kelas. dah memang sesuai la dengan aku joint venture membuat onar dalam kelas. aku pun tak pernah jumpa perempuan yang happy giler cam dia ni. ye la, semua perempuan yang aku kenal semua bajet control ayu dan lemah lembut, tapi dia ni semedang je lepak dengan laki dan tak pernah bertapis pun bila bercakap. kau tengok, betapa tak ada ciri wanita melayu terakhir dia ni. hahahahaha. tapi just okay la sebab dia tak hipokrit. kan? 

"kadang kadang saya bajet saya macam Yuna"
so kita kembali kepada topic asal kita. seperti yang kita sedia maklum hari ini merupakan hari ulangtahun kelahiran si ain nabila ni. 

"apa yang pentingnya hari jadi dia? bukan boleh cuti pun kalau hari jadi dia?" kata ku membentak bentak didalam hati.

hahahahaha. mestilah hari jadi dia ni penting sebab dia kan kawan aku dunia akhirat. kau ingat senang ke nak carik kawan perempuan yang boleh bersembang huha huha dengan lelaki tanpa perasaan malu dan control ayu? ain nabila je yang ada kelebihan ini. kau hado? 

orang disebelah ain nabila itu bukan aku. aku sedar aku tidak seKACAK orang disebelah beliau tu
so sekarang ni aku nak wish la kat dia ni, selamat hari jadi yang keduapuluh satu. wahh... kau lagi tua dari aku rupanya ya ain? sampai hati kau lahir dulu dari aku. semoga kau dimurahkan rezeki hendaknya. oh ya, kalau kau kawen dengan si dia nanti jangan lupa jemput aku. aku mesti datang punya sebab aku nak makan nasik minyak. kau ingat aku datang nak sangat ke tengok kau bersanding? aku datang nak makan je. hihihi. oh ya, aku tau kau macam ada masalah dengan dia kan? ala... kau ingat aku tak tau ke? hihi. tapi aku harap kau bersabar la eh, adat la tu sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula BAKAL suami isteri. hihihi. kalau kau nak share apa apa aku sentiasa ada. *cewahh...

dah la. aku malas nak tulis panjang panjang. kau bukan baca pun. hihihi. akhir kata dengarlah lagu sumbang dari saya yang berjudul, "selamat hari jadi"

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to ain nabila 
happy birthday to you....


p/s: aku tak tau nak bagi hadiah apa. antara dslr atau tiket percutian ke bali. sebab terlalu konfius dan tak dapat membuat keputusan dengan bijak. maka aku tak bagi la apa apa hadiah kat kau. maaf sangat. aku sangat dalam dilema. 

No comments: