Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Sunday, January 30, 2011

saya seorang yang tidak suka menipu. kalau saya cakap saya tak suka tu maknanya saya tak suka lah. dan tolong jangan paksa saya. agaknya saya kena bagi awak pinjam kamus dewan agaknya?

saya masih tiada mood mahu sambung anak ikan.

tiba tiba terasa bengang bila ada orang cuba memaksa. stop pushing me. oh, kalau siapa yang tak tahu dan bodoh bahasa inggeris, pushing itu bukan hanya membawa maksud menolak. dan aku tidak terniat pun nak beritahu "jangan menolak aku" infact aku memang tak suka orang menolak aku. lebih lebih lagi bila tengah mencuba dengan gigih untuk menaiki public transport. dan ya, bila orang tolak aku semasa sedang mencuba menaiki kenderaan awam itu, "stop pushing me" itu menunjukkan aku tidak mahu ditolak lagi. tetapi apa yang aku cuba sampai dengan ayat "stop pushing me" kali ini ialah berhenti memaksa aku.

fuhhh... intro aku sikit punya panjang dan kalau kau tak faham lagi aku tak tahu lah.

dan ya. aku still ada kamus dewan dirumah.

okay... aku malas nak cerita mengenai orang-yang -tak-tahu-bahasa-melayu ni. kita ignore je la cerita yang aku oun dah muak nak cakap benda yang sama. kau pun mesti tanak baca kan? ye lah, kau nak baca pasal aku punya cerita yang tak menarik ni? peeeelliisssssss lah. nanti mula lah ada orang nak jadi anonymous nak komen komen bagi aku terbakar hati kan? tak pe aku tak kesah pon. macam lah aku tak kenal siapa anonymous itu.

oh... hajat hati cuma mahu stop by here sebab dah lama tak update blog. esok mahu keluar berdatingan. maka jangan kacau oke.

No comments: