Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Saturday, January 8, 2011

template baru. yang penting pink okay. oh ya, ada juga mengenai sesuatu yang agak panas. diingatkan, 18 tahun keatas sahaja. harap maklum.

oh, sesudah berhempas pulas dari petang tadi maka saya telah berjaya menyiapkan template baru saya. penat. betul betul penat. fuhh!!!

biasalah, saya ni merupakan orang yang mudah bosan dengan sesuatu benda. so bila saya dah boring saya tukar lah. pedulik apa saya kalau orang nak cakap saya tidak tetap pendirian mahupun kecelaruan identiti, yang penting saya suka template baru saya. yang penting, haruslah pink u'olss. hik hik hik... nak buat macam mana kan? dah saya suka kaler pink. yang tak suka tu, diam-diam dah la. tak payah nak prejudis sangat dengan kaler pink tu.

saya tak da apa nak cerita, cuma saya ada satu benda nak share. kejap eh, saya nak cari gambar dia kat google jap.

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
jeng jeng jeng

adam levine

saya bukan nak cerita benda tak elok tau. tapi saya dengar cerita mamat ni telah bertindak berani mati. saya tak percaya pada mulanya. sehinggalah saya baca blog kawan saya ni. betul rupanya. saya ingat khabar angin je. tak sangka la, sebab saya memang minat semua lagu maroon five ni. maka saya pun terus lah jumpa encik google, encik google pun membenarkannya dengan menunjukkan afidavit ini

pada mulanya saya agak terkejut. tapi biasalah tu kan, nama pun orang puteh.

No comments: