Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Monday, January 10, 2011

entri yang banyak subtopik

satu: anna raffali menang juara lagu?

seriously, aku tak aspect pon minah yang kononnya menyokong seruan kerajaan dengan memakai baju kurung setiap masa ini akan menang. dan secara jujurnya aku tak jangka yang dia akan dapat tempat. dia tak sepatutnya dapat apa-apa tempat pon, tup tup boleh menang 1st place? oh, dengan persembahan ala ala magic tukar baju yang aku tak fahang, dengan lagu dia yang aku tak tahu maksud dia, tetiba boleh menang? bukan tempat ketiga atau kedua, tapi first place. sungguh tak percaya. but then aku memang solute la kat persembahan faizal tahir tu, siap boleh berenang bagai. memang mantap. tapi secara jujurnya aku sangat berharap yuna yang menang, tapi dah bukan rezeki dia kan. but, but but aku relize somting dengan tomok. kau tak rasa yang dia macam tiru adam lambert ke? oh, sangat gay okayy...



dua: ada apa dengan kasut camel active yang berharga RM179.90?

okay... aku tanak komen lelebih. tapi kasut tu aku pakai tak sampai 24jam tapi dah rosak tapak dia. tak sampai 24 jam tau. thats mean belum satu hari pon lagi. oh, kau bayang kan. belum sampai 24 jam tapi dah rosak? come on. aku tak ralat kalau harga dia 20 ringgit dan beli kat petaling street saje, but but but, aku dapatkan ia dekat butik dia dan hargannya hampir mencecah 200 ringgit malaysia. kau hade? memang tak lah. so, moral of the stori is, jangan riak dang bongkak nanti kasut kau rosak. titik.

tiga: dilema strategic marketing management (SMM)

aku dalam dilema sekarang ini. nak amek smm atau tak. aku sejujurnya tak nak buat intersesi sebab ia memakan banyak kos. jadi aku rasa macam nak ambil subjek ni. tapi aku tak sure la sebab kalau nak amek jugak aku kena tukar kelas untuk kelas marcom sebab kelas clash. hurm... dilema sungguh la. walaubagaimanapon, aku kena ikut la keputusan kawan-kawan aku sebab keputusan aku mempengaruhi keputusan diorang juga. kau rasa cam ne ek?

p/s: nak tido. babai

No comments: