Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Tuesday, July 20, 2010

the most important things in the world, and we call it MONEY

aku tau, lately ni aku asik la update blog.aku mintak maaf la ye kalau kau xsuke.tp aku pedulik ape kan.aku baru je berjinak2 dlm dunia blog ini, so, aku masih ghairah la nk cerita segala mcm benda kt kau.aku pn xda paksa kau bace pn aku pnye blog.HA HA HA.aku nk buat cm ne, dah aku byk benda menarik yg aku nk ceritakan.kalau kau nk bace, kau bace.kalau kau xnk, kesah ape aku.KEH KEH KEH.

aku byk benda nk story ni.entahlah, lately byk betol musibah dan kecelakaan yg menimpa aku.aku pn xpaham, memang aku dan keSIALan tu xdpt dipisahkan kot.aku rase kau dh tau aku nk cerita pasal ape kan.ya, tepat sekali.kau ni memang dilahirkan bijak ke ape?semua story aku kau dpt teka dgn betol.betol la ape yg kau teka tu, aku nk cerita pasal duet.

aku baru je dpt duet ptptn [ya, aku dpt ptptn je, bkn jpa.aku xcerdik mcm yg kau sgka] 3minggu yg lalu.aku pn xtau ape yg aku dh buat.tp duet aku kat akaun dh tggl 3angka je.nk ckp aku boros, memang aku agak boros la tp xla boros sgt.aku boros pn sbb beli brg keperluan.yelah, baru dpt duet kan.aku xtau la mane ilang duet aku tu.toyol curik kah?setahu aku, aku xda bg no pin aku kt mana2 toyol.susah betol la kan kalau xda duet ni.alamatnye semester ni aku akan buka buku hutang baru la.baru je abis byr hutang dh nk berhutang lg.tp kau jgn risau la, aku xda la smpai nk pinjam kt ah long ka, ceti ka.aku pinjam kt adik beradik aku la.yelah, diorang semua dh bekerjaya, apa salahnye bg pnjam kt adik beradik.bukannye aku xbyr pn.walaupn memang aku selalu xbyr.KEH KEH KEH.

hurm..kau ada idea x cmne nk tambah duet ni?kau jgn nk buat lawak bodoh suruh aku jd anak ikan pulak.hurm,, tp bernas jugak idea kau tu.kalau dh terdesak aku pn sanggup.lgpn ramai jugak kawan2 aku yg mak2 dia datin2 semua.wah,, ada chance la aku cmni.ala, bkn buat ape pn, layan endah xendah mak datin yg gersang tu, pastu mintak la kereta sport ke, banglo ke.kalau datin tu nk bg kondo pn kira ok jugak.best jugak kan kalau ada orang yg spedo kita.wah indah nye kalau dpt sugar mummy.dosa pn bertambah.mana2 mak2 datin yg nk jd kan aku anak ikan tu sila isi borang ye.jgn rebut2.

xpn aku bole try apply scholarship.eh, tp bole ke?result exam aku pn cukup2 mkn je.hurm, maybe xkot.eh, tp aku ada la mohon bantuan zakat negeri pahang tu.tp xdpt2 pn.dr sem lepas lg.xtau la kenapa.dan kpd encik yg menguruskan bantuan zakat tu dan kalau kau baca blog ak, bg la duit tu cepat2 sikit.aku dah sengkek ni.kalau kau xnk aku jd gigolo atau pn anak ikan, baik kau bank in kan duit tu cpt2.

xpn aku bole buat part time work.tp aku ni jenis yg malas nk ikot telunjuk org ni.lagi2 kalau dpt majikan yg cerewet.hish, nyampah aku.aku memang ada pengalaman la bekerja dgn majikan yg cerewet ni.mimpi ngeri la.ish, menyampah.lg pn kalau aku nk buat part time ni, mase bila la aku nk buat nye.xda mase la nk buat part time ni.dgn kondisi aku yg xbrape nk sihat ni.hurm..

nampaknye aku terpaksa ikat perot la.mkn 2kali sehari la aku nampaknye.xpe2.bole lah menguruskan badan aku ni yg dah semakin membuncit ni.HA HA HA.ya, aku sudah semakin gemok dan membuncit.mungkin ini la sbb duit aku smkin menipis agaknye.ye lah, aku kalau nk makan ape2, aku xkesah sgt.ada duit ke xda aku bedal je.KEH KEH KEH.

dah la, aku malas nk ckp byk2 pasal duit ni.bukan boleh bwk masuk kubur pn.kalau la ada sape2 yg bermurah hati nk bg biasiswa kt aku dialu2kan ye.aku xkisah la brape2 yg kau nk bg.aku terima je.asalkan dpt menampung kos sara hidup aku ni ha.dan, mane2 mak hayam yg nk pakai org tu, contact je aku.aku dh desperate sgt dah ni.KEH KEH KEH.tp harap2 customer tu berpuas hati la dgn service aku, almaklumla, aku ni xla kacak mane.tp ada la ala2 Geoff Eigenmann tu. HA HA HA.

No comments: