Belog ini adalah dari idea penulis sendiri dan kalau ada plagiat tu maka penulis akan kreditkan kepada tuan empunya. oh ya, untuk bacaan umum, cuma kekadang ada diselitkan kelucahan yang kadarnya tidak berapa melampau. oh ya, sila hubungi saya di sini; alizainalabidin77@yahoo.com

Saturday, July 31, 2010

terima kasih.thank you

hari ni hari ucapan terima kasih sedunia ke ape? aku rasa mcm mahu berterima kasih kpd semua orang hari ini. motif?

[i] modul yg best
aku rase modul kali ini paling best.aku pn xtau kenape.maybe sebab aku group skali dgn orang2 yg rapat dgn aku.aku pn xsgka dpt satu group dgn kwn2 baik aku.so, boleh la nk ber'gege' sdkit.sila jgn ngade2 tanya aku gege itu ape.aku pn kurang pasti.tp jika ia ditranslate kpd bhasa melayu yg lebih formal ia berbunyi gegan atau dlm bahasa melayu rojak lebih dikenali sebagai gedix.atau boleh jadi jugak GEdix GEdix.that why bunyinya jadi GEGE.entah lah.aku pun pening kepala jugak.eh, aku dh jauh merepek ni.ok lah, kita tinggalkan dulu perihal gege/gegan/gedix2 tu.yg pasti modul td sgt best.best gila dpt gege/gegan/gedix2 time modul tadi.yg pasti dpt lecturer yg sgt suporting.siap bg 'london swiss roll'.apa lagi kami pun chì hao hao (new word) la kek yg enak itu.memang terbaik lah.terima kasih cik mursyidah diatas modul yg best td.double tumb ups.

[ii] satu malaysia
motif aku sgt patriotik malam ini?itu la kau xtau.esok kan sudah masuk bulan 8.bulan kemerdekaan negara kita lah.wah, teringat pulak zaman2 sekolah dulu.kalau dh masuk bulan 8 je mesti kena bwk bendera pegi sekolah setiap hari.then kena nyanyi2 segala bagai.HA HA.lawak pulak bila igt zaman hingusan tu.apa2 pun aku tetap syg kan malaysia.tanah tumpah darahku.chewah.even malaysia ni masih byk kekurangannya tp aku tetap bangga dgn malaysia.terima kasih malaysia.

[iii] kasihmu sampai ke syurga
mak aku baru call aku td.seperti biasalah rutin beliau setiap kali call aku.mengingatkan itulah, inilah.sampai aku pn dh x INGAT ape yg patut aku ingat seperti yg diigatkan beliau tadi.ish, ape aku ni merepek lagi.yada yada.yg pasti mak aku membawa khabar gembira pada beliau tapi tidak gembira pada aku.kau nak tau ape dia?mak aku telah berjaya menyambar set perabot jati semalam.ciss, dgn bangganya mak aku bagitahu aku.aku dh tau dh motif mak aku inform kat aku pasal perihal perabot jati tersebut.kisah perabot jati itu membawa seiring khabar kurang baik kpd aku "......kau pndai2 la jimat duit kau tu ali.mak nak bayar bulan2 perabot ni pun belum tentu cukup".kan aku dh ckp.tapi xpe mak.orang dh kerja nanti mak ckp je nk perabot ape.jati?cengal?rengas?just name it.orang beli untuk mak.HE HE HE..tapi yg pasti aku syg sgt2 mak aku.terima kasih mak untuk segalanya.double kudos for you mum.mmuahhh!!

[iv] kamu
ya kamu.siapa lagi?terima kasih diatas pesanan ringkas yg sgt ringkas itu tadi."KALAU ORG DAH XSUDI TU JGN NK BODOHKAN DIRI YOU".terima kasih.you dh ajar i sesuatu yg i tak pernah tahu pun hari ini.you know what, i sdikit pun x kecil hati dgn text you tu tadi.i dah jangka you akan bagi jawapan itu tadi.and for your info, i believe in kata peribahasa orang kampung i, org kampung i ckp "kalau orang xsudi, kita seribu kali x ingin tau".by the way, thanks a lot for the lesson.ouh ya, i pun ada assigment nk bg kat you.tajuk dia "stop giving fake hope to other people".TQVM.

[v] the momment
subtopic ini ada related kpd subtopic diatas.maybe ianya subtopic kpd subtopic.atau boleh jadi anak kpd subtopic.ish, aku crapping lagi.damn it! thanks for the 'momment'.even i know its totally fake.kalau you nak balik mafla yg you belikan untuk i kt jepun tu, you dtg ambik kat rumah i k. i dh pesan kat mak i already.arigato gozaimas!

[vi] teman lama
terima kasih gila2 kat kawan2 lama aku sbb buat gathering time aku ada kat kelantan yg jauh ini.dalam erti kata lain atau dalam kata makan dalam nya, terima kasih sebab ajak even kau tau aku xkan dapat pergi.nampaknya kau orang memperaktikan peribahasa 'ajak2 ayam' itu dgn sebaiknya.dan kpd kau muhsin abd manan, nanti aku balik raye kite gather dua je, xpayah ajak mereka2 yang lain tu. KEH KEH KEH.ouh ya, juga jgn lupa hadiah yg kamu janjikan itu.terima kasih buddy!


Ouh dude.i am desperate in love.what should i do.somebody help me.

p/s: i am available. SERIOUSLY!!

No comments: